Novi Citroën Jumper z nižjo porabo goriva
| Članek je bil prebran 1.576 krat.
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

Citroën Jumper je gospodarsko vozilo. Je veliko in težko vozilo, zato marsikdo meni, da je takšna tudi njegova poraba – velika in težka za lastnikov žep. Na splošno sicer drži, da se poraba gospodarskih vozil nikakor ne more primerjati z nizko porabo osebnih avtomobilov, tudi tistih najbolj potratnih ne. Toda, novi Jumper lahko na tem področju precej preseneti, saj porabi mnogo manj, kot bi si mislili na prvo žogo.

citroen jumperKolikšna je poraba Citroënovega Jumperja?

Generalno gledano, je poraba Jumperja za dostavnik oziroma kombi nizka. Še posebej, če vozimo nekoliko pazljivo in zmerno. V takem primeru je poraba lahko nekje med 8 in 9 litrov na 100 km – govorimo v optimalnih razmerah. V kolikor je dostavnik povsem naložen, je poraba bližje 10 oziroma 11 litrov na 100 km, če pa pri tem še nekoliko pohodimo plin ali pa se pretežno vozimo po mestu, lahko doseže tudi okoli 11,5 l na 100 km. Toda, to je za gospodarsko vozilo takšne mase in velikosti še vedno odličen podatek. Odličen je tudi podatek, da je potrebno servis za Jumperja narediti na vsake 48.000 km. Porabo lahko nekoliko znižamo tudi, če vozimo z glavo.

Zmeren strošek porabe in zagotovljena kakovost

Mnoge kupce prepriča ravno podatek o porabi in kakovost, ki jo Jumper nudi na cesti. Nižja poraba goriva se lastnikom oziroma podjetnikom pozna predvsem na dolgi rok in pri daljših turah. Ker je Jumper narejen izjemno kvalitetno, je tudi zelo vzdržljiv, materiali, ki so jih uporabili, pa so trpežni in primerni delovnim nalogam, za katere je bilo vozilo konec koncev narejeno. Da bi bil Jumper še bolj vzdržljiv in trpežen, so mu dodali nove zasnove nosilcev amortizerjev, ojačane vrata in tečaje, nove zasnove sistema za vbrizgavanje pri motorjih HDi (110, 130 in 150), izboljšave pri zaviranju in nov kanal za deževnico, ki je namenjen izboljšanju tesnjena.

Zmerna poraba je pomembna za vsakega voznika, še zlasti pa za poklicne uporabnike JUmperja. Novi Jumper tako v nekaterih izvedenkah modela dosega kar do 15 % nižjo porabo goriva kakor poprej. Zmanjšani so tudi izpusti emisij CO2, s čimer Jumper pomeni tudi manjši okoljski odtis. Motorji e-HDi 130 in 150 so izboljšani s tehnologijo Stop&Start, ki pri mestni vožnji lahko pomeni tudi do pol litra prihranka pri gorivu na 100 km. Zaradi tega sistema so manjši tudi izpusti CO2 v ozračje. Motorji so torej bolj učinkoviti, to pa pomeni tudi manjše stroške vzdrževanja. Cikel intervalov vzdrževanja je kot že omenjeno zgoraj na vsake 48.000 prevoženih kilometrov oziroma na 2 leti. Z vidika stroškov, ki jih namenimo za vzdrževanje vozila, sodi novi Jumper v sam vrh. Pri Jumperju lahko izbiramo med 6 dizelskimi motorji, vsi pa so narejeni tako, da so primerni za najzahtevnejšo uporabo (zahtevni tereni, masa, slab oprijem podlage, ipd.) in imajo dovolj moči, da v raznolikih voznih razmerah in pod velikimi obremenitvami Jumper opravi vsakršne delovne naloge.

Jumper povrh vsega prepriča še z dostopno ceno, zanesljivostjo, varnostjo in nizkimi stroški za vzdrževanje vozila. A najpomembneje, Citroën Jumper je narejen tako, da opravi delovne naloge, ki mu jih zadate. In to ga brez dvoma uvršča v sam vrh gospodarskih vozil.

© 19. 04. 2024 - Gen-evs.si. W3B, d.o.o..