Domov » Kaj je on-site optimizacija?
On site optimizacija pomeni optimizacijo na sami spletni strani. Za doseganje visokih pozicij na iskalnikih je pomembna kombinacija optimizacije na strani in optimizacije izven spletne strani ali tako imenovane off-site optimizacije, pri tem pa moramo upoštevati pravila optimizacije. Poglejmo si ključne lastnosti on-site optimizacije?
- On site optimizacija se izvaja na spletni strani,
- V spletno stran se posega iz vsebinskega in tehničnega vidika,
- Taka optimizacija pomeni prilagoditev elementov neke spletne strani, da bi le ti čim bolj ustrezali iskalnikom – od tega je namreč odvisno, kako bo iskalnik razvrstil spletno stran,
- Za izvajanje on site optimizacije moramo imeti dostop do administracije strani ali FTP dostop (do strežnikov, kjer imamo urejeno gostovanje spletne strani),
- Pomemben del optimizacije, ki se jo izvaja na strani, je definicija najboljših ključnih besed,
Ko to storimo, je pomembno, da vsebinsko besedilo na spletni strani obogatimo ter dopolnimo z izbranimi ključnimi besedami. Ta postopek pomeni optimizacijo besedila na spletni strani. Izbrane ključne besede se morajo pri optimizaciji vse skozi pojavljati v istem sklonu. Besedilo mora biti pri optimizaciji dovolj na gosto obogateno s ključnimi besedami (med 5 in 7 %). Enako kot ni dobro, da je ključnih besed premalo, pa tudi ni dobro (niti ni berljivo), če je teh besed preveč – oboje vpliva na slabšo uvrstitev na iskalnikih.
- Pomembno je tudi primerno poimenovati menije. Najbolje je, da so kategorije v meniju enake ključnim besedam.
- On site optimizacija vključuje tudi ustrezno poimenovanje slike. Sliko lahko poimenujemo s ključno besedo, s tem pa pripomoremo k boljši poziciji. Pomembno je, da so slike prave velikosti, saj se prevelike datoteke predolgo nalagajo, obiskovalci pa lahko medtem že zapustijo vašo spletno stran – v kolikor je takih hitrih odhodov s spletne strani veliko, je večji »bounce rate«, spletna stran pa je slabše ocenjena iz vidika kvalitetnega informiranja.