Vsakodnevno smo bombardirani s številnimi oglasnimi sporočili, ki vplivajo na naše odločitve o nakupih. Pa vendar, kako globoko oglaševanje prodre v naše misli in v kolikšni meri usmerja naše potrošniške navade? Mehanizmi, ki stojijo za uspešnim oglasom Oglaševanje je znanost in umetnost hkrati. Deluje na osnovi psiholoških mehanizmov, s katerimi se povezuje z našimi čustvi,…
Želite pridobiti več poslov iz svojih računov v družabnih medijih? Oglaševanje na Facebooku je odličen način za doseganje večjega števila potencialnih strank, ki ga lahko izvajate tudi z omejenim proračunom. Oglejmo si osnove oglaševanja na Facebooku in njegovo delovanje. Ciljne možnosti oglasov Ena od najboljših stvari pri oglaševanju na Facebooku je, da lahko svoje oglase…
Remarketing oziroma ponovno trženje je ena izmed inovativnih možnosti oglaševanja v prikaznem omrežju, ki omogoča uspešnejše, bolj dinamično in učinkovito oglaševanje. Gre za funkcijo doseganja tistih potencialnih strank oziroma uporabnikov, ki so že obiskali vašo spletno stran, sedaj pa jih z ustreznimi sporočili lahko dosegati tudi, ko brskajo po povsem drugih spletnih mestih. Remarketing se…